Ako s nami začať spolupracovať?
Stačí, ak nás kontaktujete prostedníctvom našej webovej stránky, Instagramu, Facebooku alebo na našom telefónnom čísle. Následne sa s Vami spojíme a prejdeme si parametre našej spolupráce. Budeme potrebovať zodpovedať niekoľko otázok o veľkosti Vášho podnikania, druhu podnikania, počtu dokladov atď. Následne Vám pripravíme cenovú ponuku. Ak cenovú ponuku akceptujete, prejdeme na začiatok spolupráce.
Ako prebieha odovzdávanie dokladov?
Všetky doklady sú odovzdávané výlučne elektronicky podľa vopred dohodnutej schémy. Pred začiatkom spolupráce Vám vždy vysvetlíme a ukážeme ako bude odovzdávanie dokladov vyzerať. V prípade, ak máte implementované riešenie na archiváciu dokladov, vieme sa do určitej miery prispôsobiť.
Aké výstupy od Vás môžem očakávať?
K výstupom pristupujeme individuálne, nakoľko chápeme individualitu každého podnikania, uvedomujeme si aj jej potrebu pri zostavovaní výstupov. Ak nám poviete svoje požiadavky, budeme sa im snažiť vyhovieť a výstupy prispôsobiť.
Ako prebieha začiatok spolupráce?
Začiatok každej spolupráce prebieha podpísaním zmlúv a potrebných splnomocnení. Tieto splnomocnenia sú potrebné nato, aby sme Vás mohli zastupovať pred všetkými inštitúciami. O všetkých krokoch budete informovaný v dostatočnom predstihu, pričom tieto informácie dostanete vždy aj v e-maily, aby ste sa k nim kedykoľvek mohli vrátiť.
Koľko stojí vedenie účtovníctva?
Cena za vedenie účtovníctva sa odvíja od rôznych faktorov. Jedným z týchto faktorov je objemová stránka účtovníctva, kde je potrebné zohľadniť objem dokladov, ktoré sa spracovávajú. Ďalším faktorom môže byť obsahová stránka účtovníctva, kde skúmame obsah dokladov a ich komplikovanosť. Ako významný faktor pri určovaní ceny berieme aj mieru automatizácie. Cenová ponuka je vždy individuálna, pričom sa prehodnocuje po prvých šiestich mesiacoch od začiatku spolupráce. Máme však určené minimálne ceny, ktoré môžete nájsť na stránke Cenník.